DorienenDanique.reismee.nl

1e dag Costa Rica

Nou, stel je even voor; Je staat om half 5 op, moet twee hele lange uren wachten tot je kan inchecken, zit vervolgens niet naast elkaar in het vliegtuig, maar je hoort dan wel halverwege dat Nederland gewonnen heeft!!! Vervolgens wordt Danique alias Dominique bijna als crimineel aangezien en geweigerd bij de grens omdat ze bananen in haar tas zou hebben en per ongeluk had gezegd dat ze uit Costa Rica komt. Na een urenlang verhoor bleek dit allemaal niet waar te zijn, en konden we eindelijk naar de bagageband, waar we toch nog wel een uurtje hebben staan wachten op de hele mooie groene backpack van Dorien. Deze bleek achteraf allang klaar te staan voor vertrek, maar dan helemaal aan de andere kant van de aankomsthal. Na dit avontuur in het vliegtuig en op het vliegveld kom je aan in de stromende regen, die nog zeker 6 uur lang blijkt te duren.

Maar een ding.... We hebben gratis internet!!!!! En we zijn eindelijk in ons mooie roze pensionnetje aangekomen ondanks alle pech van vandaag.

We willen positief afsluiten met de mededeling dat het de komende 2 weken waarschijnlijk nog steeds regent! Lekker verkoelend :p

Liefs Dominique en Dorien

Lisanne

Hahaha wat een story dames!
En danique, hoe kunnen ze jou nou als crimineel aanzien?
Daar heb je toch een veel te vrolijk gezicht voor haha!
Leuke foto's trouwens, ben jaloeeeeeeeeers!!!
Geniet van de laatste weken!
Liefs

dorette

Nou wat een gedoe. Ik ben blij dat ik daar niet stond.
Maar jullie kunnen daar wel tegen he. Maar jullie moeten niet te veel van die grapjes hebben, anders kom ik nog naar jullie toe. Of toch maar niet hier in Nederland is het ook wel lekker en het regent niet.
Bel en vooral sms wat vaker Dorien dat vinden wij wel zo prettig. Nou veul plezier en leut en schud de jongens van je af he.

karlijn

hahah daaani.
het kan ook niet anders he, knoedel.
je weet toch dat banaantjes uiterst gevaarlijk zijn
nouja, de eerste indruk is in ieder geval onvergetelijk.
Jammer dat het zoveel regent maar ik weet zeker dat je het ondanks dat vast nog ontzettend naar je zin zult hebben.
geniet er nog even van

Evi

Haaai Lieve Nicht Veel plezier nog

xxxEvi

dorette

tsjongejongejonge. Wat een gedoe allemaal. Maar je hebt toch weer wat reiservaring opgedaan he.
Taxi moet je toch van te voren afspreken hoeveel het kost dat weten jullie toch wel.
Nou geniet er nog van.