DorienenDanique.reismee.nl

Dag San José!

Hola!

Nieuwe dag, nieuwe kansen! Dat dachten wij ook! Onze dag begon vrij zonnig en al snel gingen we op pad. Vandaag moesten we namelijk een visum halen voor Cuba, omdat we daar over 3 weken weer terug komen. ( en om onverwachte problemen te vermijden, kopen we die nu alvast) Na een zoektocht zijn we uiteindelijk bij de Cubaanse ambassade terecht gekomen (vrij logisch) en binnen een halfuurtje hadden we dan ook onze visa!

Hierna zijn we nogeven een broodje gaan eten en uit voorzorg een paraplu gekocht. ( 5 minuten later kwam het al weer met bakken uit de hemel zetten, net optijd!) Toen moesten we terug naar ons hotel om uit te checken en straks nemen we de bus naar Monteverde; een prachtig nevelwoud. Hier zullen we vanavond rond een uurtje of 7 aankomen aangezien we toch wel 4 uur in de bus moeten zitten. We zijn benieuwd!

Onze route die we hadden gepland kunnen we nu niet meer helemaal uitvoeren in verband met het weer. We zitten namelijk in het begin van het regenseizoen en dat gaat hier goed van start ( om het maar positief te benadrukken) Op zoek naar het betere weer dus!

Tot snel,

Liefs Danique & Dorien

Bert en Jannie

Hoi meiden, goed dat jullie die stad al snel verlaten. De regen zal jullie vakantie wel vaker een parten spelen, maar jullie zijn in een heel bijzonder land en kunnen heel veel unieke dingen zien/meemaken. Wij zouden zo willen ruilen. Haha.
Geniet van de zon als die er is en dat jullie na een moeilijke start (lange reis, vliegveldperikelen, regen) het samen heel gezellig hebt, veel lol gaan maken en van al hetgeen Costa Rica heeft kunt genieten en straks mooi op terug kunt kijken.